Heeey,
Toen ik terug thuis kwam van Oostenrijk zat er een pakketje in de brievenbus.
Er stond geen adres op alleen dat van mij. *spannend*
Ik dacht dat het misschien van een vriendin van me was.
Ik wou echt weten wat er in zat dus deed ik het direct open!