Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

zondag 28 juli 2013

Shoplog Oostenrijk!

Joepieee, dit is mijn eerste shoplog!
Ik kom net terug uit Oostenrijk en heb daar natuurlijk iets gekocht!


Eerst ben ik naar de Only geweest en na lang kijken heb ik iets gevonden wat ik echt al heel lang wilde hebben!


Het is een hemdje met vanboven een soort van doorzichtige bloemenprint.
















Hij kostte 19,99 euro.
Het hemdje is perfect om in de zomer te dragen! Hij is wel een beetje te lang voor mij. Maar dan stop ik hem gewoon in mijn broek en laat het een beetje poffen. ;)

Wat ik grappig vond was dat ik plots bij een winkel kwam die in de plaats van: Forever 21, Forever 18 heette!? Maar daar heb ik niets gekocht.
Toen zag ik plots een Accessorize.

En natuurlijk ging ik meteen eens een kijkje nemen! ;D
Daar heb ik super schattige gummetjes gekocht in de vorm van kleine kawaii championnetjes :p















Ik vind ze echt super schattig dat ik ze niet kon laten liggen! Ze waren -50% dus kostte ze 87cent wat nog meeviel.

Dit waren de 2 dingetjes die ik gekocht heb in Oostenrijk.
Zetten jullie een reactie? Dat zou ik heel leuk vinden! :)
Veel Shoploggroetjes Nel xx
 





1 opmerking: