Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

dinsdag 30 juli 2013

Unboxing: For-Girls-Only pakketje


Heeey,

Toen ik terug thuis kwam van Oostenrijk zat er een pakketje in de brievenbus.
Er stond geen adres op alleen dat van mij. *spannend*






















Ik dacht dat het misschien van een vriendin van me was.
Ik wou echt weten wat er in zat dus deed ik het direct open!


















Ik kon mijn ogen niet geloven toen ik zag wat er in zat!
Het was een pakketje van For-Girls-Only. Ik had gewonnen met hun wedstrijd!
Voor de wedstrijd moest je zeggen aan wie je graag een knipoogje wou geven.
Ik had Liam Hemsworth (liefje van Miley Cyrus) gekozen en er nog iets leuk bij geschreven.

Dit zat er in het pakketje:















Het eerste wat ik zag was dit toffe kaartje er staat niets op dus je kunt hem zelf gebruiken.
















Het tweede wat ik zag was dit Sun club palletje van Essence.















Er zitten acht oogschaduws in en een borsteltje met twee kanten.
Ik vind de kleuren heel mooi en het borsteltje geeft veel pigment af en is heel lekker zacht.

Dit waren de spulletjes die ik gewonnen heb.
Zetten jullie een reactie? Dat zou ik heel leuk vinden!

Vele zomersegroetjes
Nel xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten