Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

zondag 29 september 2013

Wat heeft Lo nu weer gekocht! ; )

Hey allemaal,

Ik ben gisteren gaan shoppen en ik heb er de leukste spullen uitgehaald en die laat ik jullie nu zien.
[ Sorry dat we al lang niets meer hebben geschreven maar we maken het weer goed jullie zullen wel zien ; ) ]




ZigZag ;


 Hier zie je alles ongeveer samen gevat ,
In de Zigzag heb ik het meeste gekocht alleen is het probleem 
dat ik op mijn kassabon niet kon ontraadselen wat wat is maar de prijzen waren bijna allemaal 1,00 / 4,50 / 4,00 / 3,50 / 3,00 / 2,00 / 5,00 / 6,00 euro.
Dat waren de prijzen van Zigzag  let's get started :


Mijn LEGO koptelefoon / oortjes ze zijn
goeie kwalitijd .
Maar ze zijn vooral mooi en leuk ! 


 Zandlopertjes van 3,4,5 minuten dus voor de mensen die graag koken hier een helpertje.

Dit zijn super coole pennen zakken je had er 3
verschillende soorten :
1) ketchup tube ( zie rode )
2) super lijm ( zie gele )
3) tandpasta

Het coole is als je het dopje open doet heb je een slijper !!


Dit zijn bellen blazers maar ze zijn niet gewoon hoor nee nee
deze bellen blijven langer heel dan normaal.


 Dit is een super schattige sleutel hanger MAAR ...

 Als je zijn hooft eraf trekt kan je hem in je ipod steken en kan je met 2 muziek luisteren !!!

Deze kaarten zijn niet normaal ze zijn XXL.
Ze zijn super groot en dus een leuk cadeau voor kaarten spelers.


 Een nieuw hoesje voor mijn ipod leek mij een goed idee en al zeker met dit meije erop !!

WINKEL:  Belgique loisirs
PRIJS:  8,99 euro

Een lampje om stiekem te lezen snachts is altijd wel handig !!
Vooral omdat als je hem dicht klapt hij vanzelf uit gaat.


Als ik naar school ga met pasta of overblijfselen van het eten van de vorige avond verlies ik vaak mijn bestek op school.
Maar nu heb ik lepels dat ik op mijn vinger kan zetten.

Iedereen heeft wel eens zin een massage en als je niemand hebt of je alleen bent  kan je altijd deze ruggen krabber kopen.
( Hij kan zich uitstreken. )

Een magnetisch memoboard wie heeft dat niet nodig.
hahaha










Deze 3 kleuren heb ik in de veritas gekocht 3 voor maar 10 euro ! Ik vindt de kleuren leuk en speels.

Ik hoop dat jullie hier leuke ideetjes hebben gekregen enzv...



xoxoxo

-Lo-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten